360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Wun milyone troops, wun milyone troooops! Wooooooooow, one milyoooone troops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Fan vad många som gjorde bort sej då. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 kan nån förklara det roliga för mig snälla fattar inte det roliga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 The belt. It's upside down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Konamis hela konferens Smärtsamt =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Alltså, nej. Jag kan verkligen inte se det där igen. Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 kan nån förklara det roliga för mig snälla fattar inte det roliga :(Det är E3, världens största spelmässa... och det är pinsamma ögonblick från E3.Vad mer behöver man säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 kan nån förklara det roliga för mig snälla fattar inte det roliga :(Det är E3, världens största spelmässa... och det är pinsamma ögonblick från E3.Vad mer behöver man säga? ok tack trodde först E3 var en motorväg XD men det är även en spelmässa ok thanks :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 ????? roligt? det är nån som pratar på en spelmässa? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 kan nån förklara det roliga för mig snälla fattar inte det roliga :( Det är E3, världens största spelmässa... och det är pinsamma ögonblick från E3. Vad mer behöver man säga? ok tack trodde först E3 var en motorväg XD men det är även en spelmässa ok thanks :D E20 här i Sverige hette E3 innan, så du har ju nästan rätt. :) Och det var en väldigt skum uppvisning av konami får man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 ????? roligt? det är nån som pratar på en spelmässa? :huh:Testa att lyssna vad dom pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.