Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Som rubriken säger jag behöver hjälp med att formatera om datorn. Jag har Windows 7. Så händer det när jag ska formatera om datorn. Varför, jag förstår inte vad jag har gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Du kan ju inte formatera hårddisken som ditt operativ ligger på .... Du får istället köra igång installationen med ditt nya OS. Sedan avancerade inställningar -> formatera när du får valet att välja hårddisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Du kan ju inte formatera hårddisken som ditt operativ ligger på .... Du får istället köra igång installationen med ditt nya OS. Sedan avancerade inställningar -> formatera när du får valet att välja hårddisk.. OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 operativ system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 operativ system Hur ska jag kunna starta installationen med mitt OS? Lite mer förklaringar tack :'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) operativ system Hur ska jag kunna starta installationen med mitt OS? Lite mer förklaringar tack :'d Men shiiiiit..... <_< En CD eller DVD med tillexempel Windows. Stoppa in den i datorn och starta om, och sedärja. Om du inte förstår, så föreslår jag att du inte formaterar. Btw, Simple läsde denna tråd, är han så simpel att han kommer på en simpel lösning? :o Redigerat 11 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 operativ system Hur ska jag kunna starta installationen med mitt OS? Lite mer förklaringar tack :'d Du verkar inte vara i behov att byta operativsystem, utan du vill bara ta bort onödiga saker -.- gör det manuellt och leta upp filerna och radera dem sedan. Är det ett spel gå in i kontrollpanelen sedan program och funktioner, sen ta bort det där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 operativ system Hur ska jag kunna starta installationen med mitt OS? Lite mer förklaringar tack :'d Btw, Simple läsde denna tråd, är han så simpel att han kommer på en simpel lösning? :o Ja, ohja, jag har alltid en enkel lösning i bakfickan. Dessvärre hann ju pong före, så att eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Dessvärre hann ju pong före, så att eh.Ajfan, nästa gång kanske? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Jag har typ 4 trojans, + massor av skit random filer som jag inte använder o.s.v och det tar evigheter att ta bort allting, nej jag är lat och inte orkar. Jag har ingen skiva eller något sånt att formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Ladda ner en Ubuntu LiveCD, omformatera, installera Ubuntu till tom hårddisk. Win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Jag har typ 4 trojans, + massor av skit random filer som jag inte använder o.s.v och det tar evigheter att ta bort allting, nej jag är lat och inte orkar. Jag har ingen skiva eller något sånt att formatera om. Åh, herregud.. Antivirus/spyware ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.