Hoppa till innehåll

Motorsåg


Gäst Swedishmoose
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Swedishmoose

Hej jag skulle behöva en motor såg som jag ska plocka isär och sätta på en ihop svetsad ram till en crosscart. Motorsågen får gärna vara begagnad och billig gör inte något om den låter högt heller så. Jag har Googlat men hittar mest ny maskiner för över tusenlappen högsta pris jag kan tänka mej är 500 kr. Som jag skrev det gör inte något om den är ful och låter mycket bara att den går.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag skulle behöva en motor såg som jag ska plocka isär och sätta på en ihop svetsad ram till en crosscart. Motorsågen får gärna vara begagnad och billig gör inte något om den låter högt heller så. Jag har Googlat men hittar mest ny maskiner för över tusenlappen högsta pris jag kan tänka mej är 500 kr. Som jag skrev det gör inte något om den är ful och låter mycket bara att den går.

Gå till närmaste soptipp? :ph34r:

Redigerat av w33L
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

soptippar? det är olagligt att ta där ifrån! Men kanske man kan "råka" få med sig en motor såg från tippen men det gäller ju att den fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Den måste självklart vara bensin driven och jag ska ta isär motorsågen och byta kedja och sedan sätta den på en ram till en cross cart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Om man frågar de som jobbar på soptippen snällt om man får ta en sak så brukar man få det. Min kompis pappa är tv reparatör och ha fick ta en tv och fixa den. Så fråga snällt.

Hm ja kan ju alltid testa

Redigerat av Swedishmoose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man frågar de som jobbar på soptippen snällt om man får ta en sak så brukar man få det. Min kompis pappa är tv reparatör och ha fick ta en tv och fixa den. Så fråga snällt.

Mjo men det är skillnad på en vuxen tv reparatör som frågar efter en tv, och en 14 åring som frågar efter en motorsåg :D Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...