vad tycker ni ska vara förbättrat jämfört med VC o gta |||?
Gta San Andreas
VA!!...har det redan kommit :o ....det visste jag inte...haha...fast jag har väntat på det...blir säkert ett kanon spel :lol:
det vore grymt om man kunde köra multiplayer.vad tycker ni ska vara förbättrat jämfört med VC o gta |||?
typ sitta och köra 4 stycken mot varann, köra över varann med bilar, sitta på tak med en sniper mot dom andra o.s.v.
det skulle va fett som f*n.
gta: san andreas har inte kommit ut än... <_<VA!!...har det redan kommit :o ....det visste jag inte...haha...fast jag har väntat på det...blir säkert ett kanon spel :lol:
Man borde kunna såga ner träd och förstöra hus och sånt. Kanske lite mer realism.
Man kan boka den! Jag har sett det på en sida där man bokar spel!
det är alltid dyrare attförhandsboka!Man kan boka den! Jag har sett det på en sida där man bokar spel!
Hastighetsmätare när man kör bil :D Vet man iallafall hur fort man kör!
Bättre grafik, Bättre fysik moter och mer vapen.
det borde det vara för på 3:an och vc är det så jobbigt ibland att inte veta hur fort man kör... :( :angry:Hastighetsmätare när man kör bil :D Vet man iallafall hur fort man kör!
hehe man borde ju kunna stjäla cyklar o skateboards :lol:
Ja :D Cyklar och skateboard! f*n vad kul det borde vara :)
och så skulle man kunna slåss mer på olika sätt inte bara slå o sparka..
man borde kunna skalla o knäa dom mycket bättre....
o han inte kunna ha typ 10vapen i fickan...
klanske han kan ha ryggsäck då :huh:
cykla borede man kunna! :lol:
Ja eller kung Fu konster utan vapen? Som karate eller någon annan kampsport. Men Cykel borde det vara!
och kunna göra några tricks på sk8board och att man blir trött om man sk8ar/cyklar snabbt ett tag
Ja men att göra tricks tror jag inte att det blir. Men kanske längre fram så blir det nog :D
trix kanske e lite överdrivet då :DJa men att göra tricks tror jag inte att det blir. Men kanske längre fram så blir det nog :D
men hoppa över bilar o buskar typ..för det e ju som hinder
Ja det borde gå faktiskt.
Grafitti kanske? Göra fina målningar :P
ja sen kommer gängen o blir arga på en :D
sen blir hela stan ner klottrad