Switch Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 När jag fick amazing knifethrow två dagar i rad på Scrapyard och Terminal. Jag bara slängde iväg kniven och så bara OFTA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 3 kills med kniv ^^. (Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Ställer mig ungefär i mitten av Estate med intervention och snurrar runt, quickscopar random och: HEADSHOT! :D Och när jag fick headshot med RPG-7. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 snyggt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 När jag knivade 2-3 personer (bakhåll) Så fick min kompis en ny titel :D (MW2) Längesen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) När jag knivade 2-3 personer (bakhåll) Så fick min kompis en ny titel :D (MW2) Längesen. 3 kills med kniv ^^.(Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden. Det är inte direkt något att skryta om... Redigerat 5 December 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Nej, vet men det var roligt att backstaba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 3 kills med kniv ^^. (Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden. Det är inte direkt något att skryta om... Vem har sagt någonting om att skryta?Tråden handlar om vad man minns av när man har spelat cod. OnT: Spelade mw2 och blev host. De andra spelarna laggade som i helvette och dampade för att jag inte lämnade. Stannade bara för att flamea dem. Lyckades rejält. De började snacka om att jag inte hade något liv och att jag var emo och skit. Det var riktigt roligt kan jag säga. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 3 kills med kniv ^^. (Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden. Det är inte direkt något att skryta om... Vem har sagt någonting om att skryta?Tråden handlar om vad man minns av när man har spelat cod. OnT: Spelade mw2 och blev host. De andra spelarna laggade som i helvette och dampade för att jag inte lämnade. Stannade bara för att flamea dem. Lyckades rejält. De började snacka om att jag inte hade något liv och att jag var emo och skit. Det var riktigt roligt kan jag säga. ^_^ Haha, dagens nördar. (Då menar jag inte dig.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 3 kills med kniv ^^. (Var hos min kompis då, och då fick han sen en ny titel med en kniv i bakgrunden. Det är inte direkt något att skryta om... Vem har sagt någonting om att skryta?Tråden handlar om vad man minns av när man har spelat cod. OnT: Spelade mw2 och blev host. De andra spelarna laggade som i helvette och dampade för att jag inte lämnade. Stannade bara för att flamea dem. Lyckades rejält. De började snacka om att jag inte hade något liv och att jag var emo och skit. Det var riktigt roligt kan jag säga. ^_^ Om man gör två inlägg om det blir det lite skryt över dom. "Hey, varför har ingen kommenterat mitt episka triple-knivning?" No offence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg