Hoppa till innehåll

Ditt Minne


Proccito
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja? det var ju inte han som kom på det. Quad betyder ju 4.

 

Men herregud, skrev ju " Det var han som kom på det typ "

 

Vadå typ? så bara för att jag skriver typ ska man skita i det jag skrev före?

Det var han som kom på det typ
Om du inte trodde att det var han som kom på det skulle du ju inte skrivit det. Lol.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var han som kom på det typ

Om du inte trodde att det var han som kom på det skulle du ju inte skrivit det. Lol.

 

Om du Wikipediar upp typ, så blir det ungefär. Och med typ menade jag kanske.

 

Och var fan fick du att typ skulle vara att man skiter i det man skriver före...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var han som kom på det typ

Om du inte trodde att det var han som kom på det skulle du ju inte skrivit det. Lol.

 

Om du Wikipediar upp typ, så blir det ungefär. Och med typ menade jag kanske.

 

Och var fan fick du att typ skulle vara att man skiter i det man skriver före...

 

Jag citerar
Det var han som kom på det typ

Alltså, du skrev att han kom på det, jag skrev att han inte kom på det sen skrev du att han var känd för sina quad skrik. Vad har det med saken att göra? Det enda jag skrev var att han inte kom på det och du börjar lacka ur, seriöst ta det lugnt...

Redigerat av MonkeyPants
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var han som kom på det typ

Alltså, du skrev att han kom på det, jag skrev att han inte kom på det sen skrev du att han var känd för sina quad skrik. Vad har det med saken att göra? Det enda jag skrev var att han inte kom på det och du börjar lacka ur, seriöst ta det lugnt...

 

Perry gjorde bara det känt. Herregud. Quad kommer väl ifrån Quad-bike, alltså fyrhjuling på engelska. Och eftersom att nån kille fick 4 i en headshot på TNM's COD4 TOP 5 Playes, skrek han Quad. Alltså gjorde han Quad känt inom COD.

 

Iallafall, kom på en killcam som jag fick en gång. Först quickscopade jag en kille headshot, sen sköt jag igenom en vägg och fick en till :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var han som kom på det typ

inte att han gjorde det känt inom cod.

 

 

Men han MENADE att Perry gjorde Quad känt inom Cod. Därför skrev han "typ". Sluta vara en sån jävla besserwiesser och gå och lägg dej.

 

Jag fattar det också men varför måste han börja bråka om att typ betyder ungefär om han inte menar det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var han som kom på det typ

inte att han gjorde det känt inom cod.

 

 

Men han MENADE att Perry gjorde Quad känt inom Cod. Därför skrev han "typ". Sluta vara en sån jävla besserwiesser och gå och lägg dej.

 

Jag fattar det också men varför måste han börja bråka om att typ betyder ungefär om han inte menar det?

 

Hmpff... Om du kollar bakåt var det du som börja tjata, Men kan vi sluta gå offtopic före denna tråd låses...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...