Kira1 Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) jag undrar om nån kan besöka min hemsida jag länkar till olika onliné spel här är länken Redigerat 30 Juli 2010 av Raptomex §3.5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Det var en mycket bra och fin sida, men du kanske borde lägga till lite bättre spel som VISIONS. http://www.visionsgame.com/ Jesus dog för dig, glöm inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 ok ska senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Borde ligga i feedback, inte för att det finns mycket att ge feedback på eftersom du har använt ett verktyg med en färdig mall för att göra hemsidan. Så det enda du har gjort är lagt till lite text och nån bild. Redigerat 13 Juli 2010 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Borde ligga i feedback, inte för att det finns mycket att ge feedback på eftersom du har använt ett verktyg med en färdig mall för att göra hemsidan. Så det enda du har gjort är lagt till lite text och nån bild. Jag är nybörjare på hemsidor så jag använder det som jag klarar av för närvarande Borde ligga i feedback, inte för att det finns mycket att ge feedback på eftersom du har använt ett verktyg med en färdig mall för att göra hemsidan. Så det enda du har gjort är lagt till lite text och nån bild. Jag är nybörjare på hemsidor så jag använder det som jag klarar av för närvarande Men om du har några bra ideer och tips hur man skapar en bra hemsida så är jag idel öra :-) Redigerat 15 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Yes, du borde verkligen lära dig html, då kommer sidan nog att tas mer seriöst. Sen ta bort regndropparna, riktigt irriterande. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Yes, du borde verkligen lära dig html, då kommer sidan nog att tas mer seriöst. Sen ta bort regndropparna, riktigt irriterande. ^_^ Tack för tipset dropparna skall jag ta bort på en gång!har du någon tips hur man lär sig Html kodning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Yes, du borde verkligen lära dig html, då kommer sidan nog att tas mer seriöst. Sen ta bort regndropparna, riktigt irriterande. ^_^ Tack för tipset dropparna skall jag ta bort på en gång!har du någon tips hur man lär sig Html kodning? http://webdesignskolan.se/ Ifall du behöver lite hjälp: alexander-eriksson(at)hotmail.com (msn). Redigerat 14 Juli 2010 av 95alexander95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Yes, du borde verkligen lära dig html, då kommer sidan nog att tas mer seriöst. Sen ta bort regndropparna, riktigt irriterande. ^_^ Tack för tipset dropparna skall jag ta bort på en gång! har du någon tips hur man lär sig Html kodning? http://webdesignskolan.se/ Ifall du behöver lite hjälp: [email protected] (msn). Bara ett tips skriv aldrig ut din email precis som den är i forum eller på internet, istaället ska du skriva blablabla(at)hotmail.com Då reklam bottar hittar emails genom att söka på nätet efter det klassiska @tecknet , vilket kan leda till att du få mycket spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Yes, du borde verkligen lära dig html, då kommer sidan nog att tas mer seriöst. Sen ta bort regndropparna, riktigt irriterande. ^_^ Tack för tipset dropparna skall jag ta bort på en gång! har du någon tips hur man lär sig Html kodning? http://webdesignskolan.se/ Ifall du behöver lite hjälp: alexander-eriksson(at)hotmail.com (msn). Bara ett tips skriv aldrig ut din email precis som den är i forum eller på internet, istaället ska du skriva blablabla(at)hotmail.com Då reklam bottar hittar emails genom att söka på nätet efter det klassiska @tecknet , vilket kan leda till att du få mycket spam. Då kanske du kan ta bort (at) i din quote. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 är det nån som vet nån bra bild som basar huvudsidan har mest bara lyckats hitta allods bilder nu men vill ha från nåt annat eftersom det är en sida med olika online spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) Vad kan man göra för bättre saker om man har html Redigerat 18 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg