5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Då kan du göra din egna hemsida utan att ta en mall, mycket roligare så. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 så man kan alltså göra sin mall exakt hur man vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Inte genom webs skulle jag tro, men ja. Dock för att göra liknande hemsidor som webs gör behöver man nog veta mer saker som CSS också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 är inte html jätte jätte svårt att lära sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 nej faktiskt inte. Läs om det på http://www.webdesignskolan.se Kolla in html grunder, rätt så lätt att lära sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag vet inte ens vad som menas med html inte ens vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Inte genom webs skulle jag tro, men ja. Dock för att göra liknande hemsidor som webs gör behöver man nog veta mer saker som CSS också. Du kan skapa en egen mall på webs.com därmed skapa din egna hemsida med några grund kunskaper, själv har jag skapat flera sidor på webs.com med egna mallar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Ok inget av det du skrev kostar väll pengar eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 kolla in html grunden på webdesignskolan.se för att börja, om du inte lär dig helt så kan du när du gör koden tjuvkolla på den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) men det står ju att man måste hämta www.adobe.se och pröva den en begränsad tid Redigerat 19 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Att prova den är fullt gratis, man får prova den i cirka 30 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 men tänk om jag inte hinner lära mig innan det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg