Gäst CrazyCake Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 a men jag är 14 så jag har inte så mycket tid på migTog ca ett halvår för mig att lära mig HTML perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 men det kommer nog ta mycket längre tid för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Denna gjorde jag när jag var 12: http://www.freewebs.com/spelforum/ Jag hade inte hållit på med HTML länge då. Och under 5 år har jag bara kollat källkoder på sidor då och då och förstått hur html funkar (busenkelt). För nästan en månad sen bestämde jag mig lära mig PHP som jag egentligen inte kunde nånting om. Efter att ha pluggat på det i ca. 2 veckor konstruerade jag http://wasd.nu/ med login, gästbok och forum. Förutom Guild-systemet så har jag bara gjort småfixar de senaste veckorna. Man kan säga att hela sidan är gjort efter 2-3 lugna veckors pluggande av php. Är rätt så stolt att ha lärt mig på php så bra på 2 veckor så kunde inte låta bli att skryta om det lite :P Java har jag hållit på med i ett halvår innan dess. Intresse är en viktig sak när du lär dig. Redigerat 19 Juli 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Fable1, du har hela livet kvar. Intresse och motivation är det som krävs till detta, liksom det mesta. Sluta dalta och sätt igång med arbetet om du känner att du har intresse för webbdesign. Jag kan dock råda dig att inte satsa på det som ett redigt yrke senare, i arbetslivet. Det är i och för sig på tok för tidigt att prata om nu. Redigerat 20 Juli 2010 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Ok nu ska jag också försöka lära mig html börjar tro att jag kanske inte är så svårt jag tror innan jag börjar är det helt säkert att det jag håller på med är gratis och att det är helt gratis att hämta hem den där guiden eller vad det är som lär en html Redigerat 20 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ok nu ska jag också försöka lära mig html börjar tro att jag kanske inte är så svårt jag tror innan jag börjar är det helt säkert att det jag håller på med är gratis och att det är helt gratis att hämta hem den där guiden eller vad det är som lär en htmlDem flesta guider är gratis ja.För html behövs ingen guide som kostar, då det är så simpelt. Kör på nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men är det gratis att lära sig sånt på webdesignskolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men är det gratis att lära sig sånt på webdesignskolanNej, dem skickar hemska telefonräkningar på flera tusenlappar. Ja, HTML guiden på webdesignskolan är gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) går det bara att ta bort den när man är klar så den inte tar onödig plats på datorn Redigerat 20 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) går det bara att ta bort den när man är klar så den inte tar massa onödig plats på datornWhat?Vad håller du nu på med? Redigerat 20 Juli 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 den tar väll plats att instrallera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 den tar väll plats att instralleraSka jag skratta eller gråta?Vad fan ska du installera? Det är en guide som du läser. Allt du behöver är notepad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg