Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men när jag trycker på den står det produktnedladdning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men när jag trycker på den står det produktnedladdning-.- Hur svårt är det? Gå in på "http://www.webdesignskolan.se/" Tryck på "HTML Grunder". Följ guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 jaha nu såg jag visste inte att det bara var att skrolla ner men vad menar dom med skriv in följande kod i programmet anteckningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 jaha nu såg jag visste inte att det bara var att skrolla ner men vad menar dom med skriv in följande kod i programmet anteckningar Jag hoppas du trollar, annars tycker jag synd om dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Läs nogrannare, du kan inte läsa en mening och fråga vad det betyder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men jag läste allting men jag fattar fortfarande inte vad dom menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 men jag läste allting men jag fattar fortfarande inte vad dom menarDå finns det bara en lösning för dig min vän.Skit i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 nej jag vill ändå försöka men jag fattar bara inte vad dom vill att man ska göra skriv in koderna i programmet anteckningar hur kommer man ditt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 nej jag vill ändå försöka men jag fattar bara inte vad dom vill att man ska göra skriv in koderna i programmet anteckningar hur kommer man ditt dåKör > Notepad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 vad är Notepat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Anteckningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Först och främst så skaffar du en hemsida på 000webhost. Sen så skaffar du FileZilla. Sedan så "loggar du in" på filezilla så att du kommer till din hemsidas FTP. Nu öppnar du anteckningar, skriv in detta: <HTML> <HEAD> <TITLE>Skriv rubriken som syns längst upp</TITLE> </HEAD> <BODY> Här är texten under. </BODY> </HTML> Döp filen till index.html Lägg sedan upp den till hemsidan genom FileZilla. Redigerat 20 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg