Potatismos Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Någon som har lust och spela Mike Myers imorgon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Gjorde du accountet för att fråga det här? :rolleyes: OnT: vilken konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatismos Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Gjorde du accountet för att fråga det här? :rolleyes: OnT: vilken konsoll? Nej Till xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Gjorde du accountet för att fråga det här? :rolleyes: OnT: vilken konsoll? Nej Till xbox 360 Okej, du kan jag inte vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Haha, lycka till med att få 11 personer på en dag. Jag fick inte ihop det på tre veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 vad är mike myers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 vad är mike myers? 1 person är Mike Myers, resten ska springa och gömma sig medans Mike Myers räknar ner från typ 30 sek. När M.M har räknat klart så ska han springa runt och leta efter allihopa och han får bara kniva dom. Det är faktist extremt roligt om man är flera stycken. Någon som har lust och spela Mike Myers imorgon?Vilken konsoll?Är det MW2? Vilken tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Någon som har lust och spela Mike Myers imorgon?Vilken konsoll?Är det MW2? Vilken tid? Jaha, här kallar vi det zombie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatismos Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) Mitt headset gick så det blir inget. Fast kanske ska köpa ett nytt imorgon. Redigerat 15 Juli 2010 av Potatismos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg