Så tjejigt det bara kan bli!
Vad Har Hänt Med Alla Bra "barnprogram"?
↗ till inläggetKnarkTV
:'D
↗ till inlägget
Ett tips till dig, kära P12:a, är att skumma igenom tråden i fråga lite snabbt innan du skriver ett inlägg.
↗ till inläggethahahaha minns när jag satt hemma hos min mormor och såg på det :PSå tjejigt det bara kan bli!
↗ till inläggetJag minns faktiskt. Gick 06:00 på Kanal 3, för tidigt..Bara jag som kommer ihåg "Nascar racers"?
Det programmet älskade jag så hårt, missade aldrig ett avsnitt =D
↗ till inlägget↗ till inläggetNär jag var 7 år tittade jag på tecknade disneyfigurer som slogs mot ondskan, folk som är 7 år nu ser på 17-åriga fjortisar som går på high school och typ... Ja, det är det de gör.
High School Musical <3
Bögig serie. :/
Vanessa Hudgens är dock söt. :wub:
http://i239.photobucket.com/albums/ff17/bucaro_2007/HSM/vanessa_hudgens_bikini_2.jpg
Agree.. o_O
Gick alltid upp vid 6:00 och kollade på nåt kul program. den tiden ägde! :'DD
↗ till inläggetDET VAR FAN MITT FAVORITPROGRAM, MINNEN <3KnarkTV
Detta var bättre
det jag växte upp med var teenage mutant ninja turtles b daman och ibland bayblade och sonic x saknar dom dagarna så mycket
↗ till inläggetKommer jag ihåg. :P
Detta var bättre
Kommer också ihåg att min äldsta bror satte på väckarklocka och sen väckte han alla syskon och så satt vi alla fyra och kollade på Pokémon på morgonen innan frukosten. B)
Missade inte ett avsnitt av första säsongen, om jag minns rätt så såg vi rätt långt in i andra också.
Någon som minns serien "Höna Pöna i det Gröna"? Det var mitt favoritprogram när jag var, 5 kanske.
↗ till inläggetJag såg på Kablam hela tiden, fan vad jag älskar det programet.KnarkTV
Men Ed, Edd & Eddy är ju det bästa!