Lagerrothen Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Hej! Jag har gjort ett fusk på nintendo wii men det kommer aldrig. Vet ni hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Hej! Jag har gjort ett fusk på nintendo wii men det kommer aldrig. Vet ni hur man ska göra? Hur länge sen vare du skickade in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) 3 väckor sedan. Redigerat 15 Juli 2010 av Lagerrothen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ditt fusk har väl inte blivit godkänt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Du skickade in ett här på fuska.se? Lär ta ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Du skickade in ett här på fuska.se? Lär ta ett bra tag. Brukar det ta tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 3-7 dagar har jag för mig det står att det ska ta. Men om ingen mod tar hand om det så blir det ju aldrig accepterat. När jag var mod så var det alltid massvis med fusk på hög som vi turades om att ta hand om. Nu är mods mycket mer inaktiva så jag misstänker att det finns en gigantisk hög med fusk inskickade som ingen tar hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Moderatorer har med liv. Alla är ute och leker nu på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 3-7 dagar har jag för mig det står att det ska ta. Men om ingen mod tar hand om det så blir det ju aldrig accepterat. När jag var mod så var det alltid massvis med fusk på hög som vi turades om att ta hand om. Nu är mods mycket mer inaktiva så jag misstänker att det finns en gigantisk hög med fusk inskickade som ingen tar hand om.hur blir man mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) När fuska behöver en ny mod frågar dom de som de tycker är mogna nog att klara av det. Redigerat 18 Juli 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 När fuska behöver en ny mod frågar dom de som de tycker är mogna nog att klara av det.skit i xXHomerXx han snackar bara skit. såhär är det om fuska behöver en ny mod frågar dom om de som de tycker är mogna nog att klara av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 När fuska behöver en ny mod frågar dom de som de tycker är mogna nog att klara av det.skit i xXHomerXx han snackar bara skit. såhär är det om fuska behöver en ny mod frågar dom om de som de tycker är mogna nog att klara av det du skriv ju samma sak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.