DiRtY Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Skrivet 15 Juli 2010 hej, fick bluscreen på min dator för 2 dagar sedan och har formaterat den ungefär 5 gånger sedan dess men fortfarande bluescreen, så undrar nu om nån kan hjälpa mig här. lägger upp lite bilder imorgon så att ni vet exakt vad jag få för meddelande. Citera
LeetrN Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Skrivet 15 Juli 2010 hej, fick bluscreen på min dator för 2 dagar sedan och har formaterat den ungefär 5 gånger sedan dess men fortfarande bluescreen, så undrar nu om nån kan hjälpa mig här. lägger upp lite bilder imorgon så att ni vet exakt vad jag få för meddelande. kan bero på att man har gammla drivrutiner, vilket operativsystem? Citera
KalphiteQ Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Skrivet 15 Juli 2010 Resetta BIOS. Antingen går du in direkt i BIOS och gör det eller så drar du ut strömmen till datorn och pillar sedan loss det lilla knappcells batteriet på moderkortet, och låt vara för 20 sekunder för att vara på den säkra sidan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.