TJaalol Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tja skulle uppskatta hjälp här:) När jag ska starta wc3 blire först svart sedan som om du tabbar ner (kommer till skrivbordet) och om jag försöker tabba upp igen så blire svart och samma process upprepas. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tja skulle uppskatta hjälp här:) När jag ska starta wc3 blire först svart sedan som om du tabbar ner (kommer till skrivbordet) och om jag försöker tabba upp igen så blire svart och samma process upprepas. Tack på förhand Startar eller ska logga in på Battlenet? Annars måste du installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tja skulle uppskatta hjälp här:) När jag ska starta wc3 blire först svart sedan som om du tabbar ner (kommer till skrivbordet) och om jag försöker tabba upp igen så blire svart och samma process upprepas. Tack på förhand Startar eller ska logga in på Battlenet? Annars måste du installera om? Startar, orkar allvarligt inte det:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tja skulle uppskatta hjälp här:) När jag ska starta wc3 blire först svart sedan som om du tabbar ner (kommer till skrivbordet) och om jag försöker tabba upp igen så blire svart och samma process upprepas. Tack på förhand Startar eller ska logga in på Battlenet? Annars måste du installera om? Startar, orkar allvarligt inte det:/ Vet samma som mig Men startas det automatiskt som adminstratör eller har du XP? Annars... I dunno.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 15 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Tja skulle uppskatta hjälp här:) När jag ska starta wc3 blire först svart sedan som om du tabbar ner (kommer till skrivbordet) och om jag försöker tabba upp igen så blire svart och samma process upprepas. Tack på förhand Startar eller ska logga in på Battlenet? Annars måste du installera om? Startar, orkar allvarligt inte det:/ Vet samma som mig Men startas det automatiskt som adminstratör eller har du XP? Annars... I dunno.. Har win7 och testat köra med admin fungerar endå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Jadu, läs igenom denna tråd: http://www.techsupportforum.com/gaming-for...3-resolved.html Någon av dessa förslag borde la funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Tack för svaren, fixade sig utan att jag gjorde nånting:s testade att starta om datorn igår med men fungerade inte då heller. Så problem solved. Redigerat 16 Juli 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Hehe inga problem, skumt ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Man ska inte köra WC3 som admin. Då blir det fel, det blev det för mig iaf. Kunde inte uppdatera till senaste versionen. s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Man ska inte köra WC3 som admin. Då blir det fel, det blev det för mig iaf. Kunde inte uppdatera till senaste versionen. s; De flesta behöver, annars måste de sätta in en skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag kunde köra utan admin och utan skiva. Dock bara LAN men endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) En av de senaste uppdateringarna till Wc3 tog bort kravet att starta spelet med dess skiva. Redigerat 17 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.