Hoppa till innehåll

Layout


Sawny
 Dela

Rekommendera inlägg

Shuu!

Har jobbat på en layout i paint som jag ska ha till en hemsida, logo texten ska bytas ut sen till det riktiga namnet.

Håller hemligt tills vi öppnar :P

 

Iaf 1-10

Gärna konstruktiv kritik, så som färger har haft problem med det och verkligen försökt med att få bra färger.

Box placeringar, saker jag bör göra helt om, m.m.

http://img257.imageshack.us/img257/6673/layoutheader2nyspalt2.png

Dirr länk: http://img257.imageshack.us/img257/6673/la...er2nyspalt2.png

 

Kommer göra fler "sidor" till layouten.

Så som startsidan, kommentar rutan + en omröstning jag inte fick plats med.

 

Gjord 99% i paint. Den gråa wb metro är från PS's standard vektorer.

Höger spalts färger är gjorde 50% i PS om nån bryr sig.

 

Så många fel att ingen orkar posta ngt? :cry: :cry:

Redigerat av Sawny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den var fin, fast jag gillar inte riktigt färgerna på sidomenyn (toppen). Sen vad gör den där lilla gröna biten i menyn åt höger? Sen gillar jag inte hur menyn böjer sig på sidorna. :) Annars, snyggt jobbat! Hoppas du får ut designen i html, css också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Den var fin, fast jag gillar inte riktigt färgerna på sidomenyn (toppen). Sen vad gör den där lilla gröna biten i menyn åt höger? Sen gillar jag inte hur menyn böjer sig på sidorna. :) Annars, snyggt jobbat! Hoppas du får ut designen i html, css också.

Sidomenyn, menar du den gröna lilla biten utan text eller högra spalten med PSP go och login?

Tänkte som en "udda" länk till Communityt/forumet/klotterplanket. Ska skriva text där, glömt :P Men ser den bra ut eller blir det för udda? Konstigt med det gröna under?

Okej, tror du det blir bättre om menyn böjer sig ut utan för ramen? alltså nu böjer den sig innan för rammen, bättre kanske om den böjer sig ut utan för ramen?

Tack! :D

A, hoppas jag och min kompis kan koda den. Tror inte det blir så svårt är ju värsta proffs kodaren hehe ;)

Redigerat av Sawny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har stavat fel på nyheter, så du kanske ska ta notis om det innan du gör så på riktiga hemsidan ;)

Oj, tack :P

Kanske lite för pixlig, men gillar du habbostilen så få texten i bannern att smälta in också genom att göra den pixlig.
Ja, på habboforum med habbolayouter som enda inspiration så påverkas man.

Men tack för två saker, att du inte är jesus gud präst lala, och för kritiken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vad är det för proportioner, och varför så pixligt? Färgerna passar inte heller.

Vadå lajv. Varför använder du samma bilder hela tiden, bara olika färger?

Kan lista upp mycket mer som du kan göra bättre, men detta är nästan värre än en svart bakgrund och en meny på vänstersidan utan några bilder alls.

 

Ingen sida jag skulle vilja besöka om man säger så.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för proportioner, och varför så pixligt? Färgerna passar inte heller.

Vadå lajv. Varför använder du samma bilder hela tiden, bara olika färger?

Kan lista upp mycket mer som du kan göra bättre, men detta är nästan värre än en svart bakgrund och en meny på vänstersidan utan några bilder alls.

 

Ingen sida jag skulle vilja besöka om man säger så.

1. Vad menar du? 850px bred?

2. Gjorde deni paint, behärskar det bättre än PS. Gillar även den stilen.

3. Okej, förslag på färg schema?

4. Live kan ändra

5. Uhm, förklara tänker du på höger sida, den gröna samt blåa grejen? Hur ska jag ändra det så det blir bättre?

6. Fortsätt lista upp saker, behöver kritik så jag vet vad som ska förbättras. Även om jag kanske inte gör

om denna layout till 100% så behövs kritiken för kommande layouter.

7. ??

8. Okej, tråkigt du tycker den är så hemsk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...