Aliceeen Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 hejsan, det är samma sak, men eftersom jag bara fick ett svar på förra undrar jag igen? skulle någon kunna säga sin kod till mig?, till sims 2. installations koden, den på baksidan av papperet! snällllaaa,!!!! :D :lol: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Tyvärr, sådant är emot fuska.ses regler. De hittar du här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Jag låter bli att anmäla eftersom du troligen inte läst dem då du frågar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 (redigerat) Asså gör som jag sa i förra tråden om jag ger dig min kod så kommer det inte funka jag lovar utan gör som jag sa och skicka koden till dom och begär ett nytt serienummer :P Redigerat 16 Juli 2010 av ThePartyKing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliceeen Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Asså gör som jag sa i förra tråden om jag ger dig min kod så kommer det inte funka jag lovar utan gör som jag sa och skicka koden till domk och begär ett nytt serienummer :POkej, men vad händer om min skiva hackar?hehehehe, sorry för allt besvär. jag ska försöka! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 hackar skivan så får du försöka tvätta rent den eller köpa ett nyt sims2 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 hejsan, det är samma sak, men eftersom jag bara fick ett svar på förra undrar jag igen? skulle någon kunna säga sin kod till mig?, till sims 2. installations koden, den på baksidan av papperet! snällllaaa,!!!! :D :lol: :rolleyes: om du har en köpt CD så funkar väl inte någon annans serial key? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 hejsan, det är samma sak, men eftersom jag bara fick ett svar på förra undrar jag igen? skulle någon kunna säga sin kod till mig?, till sims 2. installations koden, den på baksidan av papperet! snällllaaa,!!!! :D :lol: :rolleyes: om du har en köpt CD så funkar väl inte någon annans serial key? Vad betyder "serial key??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Vad betyder "serial key??? :huh:En serial key är själva koden, eller nyckeln som TS ifråga pratar om. Dessa ser olika ut beroende på spel men för The Sims 2 ser koden exempelvis ut såhär: ABCD-EF12-G3IJ-45KL6-MN7O Observera att koden inte är äkta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jaha CD-nyckeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 §3.7 låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg