Ibanez Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Hejsan jag har just nu en Nokia 5530 men jag tror det är något fel på min och jag orkar inte strula med garantier och så för jag gillar inte mobilen heller. Jag kommer ha den till att surfa med så jag är jätte jätte intresserad av Nokia N900 eftersom den stöder flash. Men är det någon annan bra touch mobil i prisklassen 4000-5000 som är bra för surfning? Inte en X10, gillar inte dom heller. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 I den prisklassen är HTC Desire väldigt populär. Kika på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Men den är slut på nästan varje affär, sen så stödjer den väll inte flash i webbläsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Flash är väl inget som man förväntar sig av i en smartphone, segar ner telefonerna ganska mycket och oftast helt värdelöst. Men vill du ha en vettig mobil som stödjer flash så föreslår jag att du väntar på Windows 7 Phone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 http://www.htc.com/se/faqs.aspx?p_id=312&a...0&id=127082 Telefonen är populär som sagt och kan vara svår att få tag i, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 16 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 Flash är väl inget som man förväntar sig av i en smartphone, segar ner telefonerna ganska mycket och oftast helt värdelöst. Men vill du ha en vettig mobil som stödjer flash så föreslår jag att du väntar på Windows 7 Phone. Men jag kommer mest surfa med den, och då är det skönt att få en sån bra internet upplevelse som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2010 http://www.htc.com/se/faqs.aspx?p_i...0&id=127082 Telefonen är populär som sagt och kan vara svår att få tag i, ja. Tyckte jag läste fags. :huh: Men ja, HTC Desire är en riktigt schysst mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jag har varit väldigt sugen på en Desire men nya android mobiler kommer ju nästan varje vecka, i så fall vänta tills HD3, eller EVO 4G* kommer till Sverige. * Jag vet att inte just EVO 4G kommer men en EU version borde ju komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Inom elektronik kommer det i princip nytt varje dag. Det går inte att vinna på något köp alls. Imorgon är din nya mobil gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Tesseract har en HTC Desire, av någon konstig fanns det bara EN kvar på expert någonstans, och den var bland dem sista i hela Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Det kommer nya leveranser kontinuerligt. Komplett kommer att få in ett nytt antal HTC Desire-mobiler. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=583751 Redigerat 17 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Ska du köpa en android mobil ska du köpa HTC eller en Motorola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.