D48 Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Köp ingen iPhone. HTC Desire är fett värd sina pengar om man jämför den med en iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Blir en iPhone 4 i morgon, orkar inte vänta på Desire, leveranser blir försenade hela tiden m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Blir en iPhone 4 i morgon, orkar inte vänta på Desire, leveranser blir försenade hela tiden m.m.Helt klart rätt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 (redigerat) hohoho, Köp du en dyr fanboy mobil bara. Det enda som jag inte gillar med min Desire är just flash player men annars så är den supersnabb att surfa på internet med. Har en kamera med blixt. Har utbytbart batteri. Man har också även möjligheten att byta till större minne osv. Dessutom så är den billigare än en iPhone. Redigerat 29 Juli 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 hohoho, Köp du en dyr fanboy mobil bara. Det enda som jag inte gillar med min Desire är just flash player men annars så är den supersnabb att surfa på internet med. Har en kamera med blixt. Har utbytbart batteri. Man har också även möjligheten att byta till större minne osv. Dessutom så är den billigare än en iPhone.iPhone 4 är minst lika snabb, har också kamera med LED blixt, man kan byta batteriet (inte för att det någonsin behövs), och mer än 32gb är meningslöst att ha på en telefon eftersom apps väger så lite. u mad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Ja, en iPhone blir det, orkar inte hålla på med allt med android, ny super mobil varje månad ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag köpte en x10 mini pro. Funkar hur bra som helst, den är liten och smidig också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 30 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Beställt en iPhone 4 nu, den kommer nästa vecka. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Beställt en iPhone 4 nu, den kommer nästa vecka. :lol: Vart beställde du den ifrån? Och hur mycket kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.