_Frigimon_ Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Hur får man pinguinmon? Jag behöver den för att få Frigimon till stan...jag har redan gjort det där med eld digimonen.... Man måste liksom efter att man har gjort det där med agumon måste man skaffa en is digimon så jag behöver pinguinmon såjag kan få frigimon Redigerat 12 Maj 2004 av _Frigimon_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piximon Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man ska träna dom på ett specielt sätt så att dom blir Pinguimon... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) pinguevinmon joinar staden när man knäcker honom i curling ps, måste ge honom en fisk för att köra och ifall man vill hA EN PINGUINmon så skam man digiveckla tsunomon ( boll med horn) Redigerat 21 Maj 2004 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Du får en penguinmon så här: träna en punimon på hp så att den förvandlas till tsunomon. träna tsunomon på def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg