kattus Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Hej, den kära funktionen "Skärmklippverktyget" har av någon anledning tagits bort. Sökt efter den men inte hittat. Någon som har Windows 7 64-bit och kan skicka den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Hej, den kära funktionen "Skärmklippverktyget" har av någon anledning tagits bort. Sökt efter den men inte hittat. Någon som har Windows 7 64-bit och kan skicka den till mig? 1. Kontrollpanelen -> Program och Funktioner -> Aktivera eller inaktivera Windows-funktioner 2. Kolla så att "Tablet PC Components" är markerad, om inte markera den och tryck OK, det borde lösa ditt problem då Skärmklippverktyget ingår i den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Ok, ska göra det. Ska formatera om typ en timme ändå... :P Dualbootade med Ubuntu och datorn blev konstig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jing finns som alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 vad snackar du om? printscreen helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 vad snackar du om? printscreen helt enkelt? Orka det, måste man ju klippa ut skiten. När man kör "bildspel" i msn så blir kvalitet det sista man kan förvänta sig. Då måste man ha lite zoom på det ska visa. tråden kan låsas iaf. Anmäler mitt inlägg nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.