Gäst ThePartyKing Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Hej jag Behöver Hjälp idag när jag spelade supermario på internet så provade jag att spela in med camstudio och det blev dålig kvalitee sen provade jag också att sperla in med Fraps och det blev också en dålig kvalite så kan någon ge förslag på ett program som jag kan använda när jag vill Recorda när jag spelar webbspel. tack på förhand ThePartyKing Redigerat 17 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fraps. Lär dig använda det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Fraps. Lär dig använda det bara. Funkar ju inte med Fraps provade att trycka på F9 som är spela in knappen men inget hände. Redigerat 17 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Kolla så att du har fraps på full size. Sant. Tror inte det funkar på webbspel :P Redigerat 17 Juli 2010 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ziqa Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Har man rätt inställningar på Camstudio så är det riktigt bra, meckar du med inställningarna i båda programmen så kommer det tillslut funka. Redigerat 17 Juli 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka tillHur sätter man på DWM i Fraps då?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ziqa Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka tillHur sätter man på DWM i Fraps då?? :huh: Vilken version har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fraps/Camstasia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka till Hur sätter man på DWM i Fraps då?? :huh: Vilken version har du? har version 2.6.4 men hittar inte DMW Knappen :( Redigerat 17 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ziqa Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka till Hur sätter man på DWM i Fraps då?? :huh: Vilken version har du? har version 2.6.4 :P Ja ha ja jag har 3.1.2 Så tyvärr vet jag inte hur man gör med 2.6.4 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Jo Fraps funkar till det bara sätt på DWM i fraps sedan ska det funka:) Lycka till Hur sätter man på DWM i Fraps då?? :huh: Vilken version har du? har version 2.6.4 :P Ja ha ja jag har 3.1.2 Så tyvärr vet jag inte hur man gör med 2.6.4 :/ Finns DMW Knappen på Din Version? :huh: Redigerat 17 Juli 2010 av ThePartyKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.