Rockan Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) OK, då får jag väll ta och hitta lite (om ni inte skojar :lol: ) Redigerat 20 Juli 2010 av Rockan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag har 49 rare candys som jag hittade i min ficka...mm vad goda......hände inget. TROOOOLLLLL OnT: har man aldrig hittat någon så tror man inte på dom. Själv inte hittat någon och tror därför inte på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag har 49 rare candys som jag hittade i min ficka...mm vad goda......hände inget. TROOOOLLLLL OnT: har man aldrig hittat någon så tror man inte på dom. Själv inte hittat någon och tror därför inte på det. Kallas oflyt. Leta reda på en Lucky 8-ball, så ska du se att saker och ting löser sig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Suck, nu måste jag dela ut en massa stövlar-i-arslet-tillsägelser. Låser pga spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg