PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Ms...ODE=4&MID=2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Hahaha, sluta driva med killen. :) Fråga inte sådanna onödiga saker, vi ser dessa frågor 100 ggr. Kolla i hjälpen. #5 Uberfuskare!!!! Jag glömde bort det :) <3 finns det rare candy eller inte. och vem var det som dem driv med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Kolla i affären då och då så kommer du nog hitta Rare Candy snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) Hahaha, sluta driva med killen. :) Fråga inte sådanna onödiga saker, vi ser dessa frågor 100 ggr. Kolla i hjälpen. #5 Uberfuskare!!!! Jag glömde bort det :) <3 Finns det rare candy eller inte. Och vem driv med mig Redigerat 18 Juli 2010 av joakim10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det finns, Ceto driver med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 WASD är fenomenal på att hitta rare candys innan alla andra, det är därför han är rank #10. Du förstår, när du hittat tillräckligt många rare candys så går du upp i rank, precis som en pokémon går upp i lvl :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Du förstår, när du hittat tillräckligt många rare candys så går du upp i rankDetta är att bryta det nionde budet, det räcker inte med att hitta, ens användare måste äta dem också. Jag har skapat ett berg av rare candies, men jag har inte ätit dessa ännu. Guds eviga frid och välsignelse till er alla, speciellt trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Finns det rare candy eller inte.Och vem drev dem med,mig eller :glare: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Lukas 11:10 "Ty var och en som beder, han får; och den som söker, han finner; och för den som klappar skall varda upplåtet." Guds frid över dig mitt barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Vi säger ju att det finns. Det är bara Ceto som driver med dig. Mellan 14-15 är det vanligt att de fylls på några gånger mer vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Finns det rare candy eller inte.Och vem drev dem med,mig eller :glare: Lukas 11:10 "Ty var och en som beder, han får; och den som söker, han finner; och för den som klappar skall varda upplåtet." Guds frid över dig mitt barn. Redan råkat ut för Jesus. Lsä min post, jag drev inte. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Finns det rare candy eller inte.Och vem drev dem med,mig eller :glare: Ja! rare candy finns ceto driver med dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg