Ytterman Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Ja, nu har det alltså kommit en sorts motsvarighet till det USA gjorde mot dom irakiska fångarna. En film där dom tror att det är en grupp som har kopplingar till Al-Qaida som skär halsen av en amerikan. Filmen finns ute på internet, men jag tänker inte länka. Jag funderar på att se den, men jag nog redan tänka mig hur det ser ut. Och jag skulle nog få men för livet om jag såg den. Diskutera! Vad är era reaktioner på det här, jämfört med det andra? Och snälla, kom inte med något "Det var rätt åt honom", för om du säger något sådant är du faktiskt helt dum i huvudet. Han var där för att hjälpa till att bygga upp infra-strukturen i Irak, inte som en soldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag läste nyss om d på aftonbladets hemsida och d är f*n sjukt att man kan vissa sånt där för världen. Och tack för att du inte länkar till den filmen för d är nog inte så bra att se sånt våld,d räcker med d våld som fins i dataspel och d dom vissar på nyheterna. Kan du inte klistra denna tråd yttreman så slippper den försvinna?(vilket inte är så himla troligt) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Allvarligt talat var det RIKTIGT hemskt! Fy f*n asså... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Läste det i Metro & i City, tänkte just skapa en tråd när jag såg det här.. Fattar inte, helt sjukt ju! Killen i orange var f.d. Usamas närmste anhängare, som en andra-ledare ungefär... En av al-Quaida-medlemmarna sa något om Gud sen, i kameran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 det är hemskt! :( så visas det i tidningar och i tv... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag har sett en annan film där dom skär av en killes huvud.. men det har nog inget med det här att göra för det hände i Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag har sett en annan film där dom skär av en killes huvud.. men det har nog inget med det här att göra för det hände i Ryssland. Det är tydligen väldigt många som har sett den. Vars fick du den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Ja, nu har det alltså kommit en sorts motsvarighet till det USA gjorde mot dom irakiska fångarna. En film där dom tror att det är en grupp som har kopplingar till Al-Qaida som skär halsen av en amerikan. Filmen finns ute på internet, men jag tänker inte länka. Jag funderar på att se den, men jag nog redan tänka mig hur det ser ut. Och jag skulle nog få men för livet om jag såg den. Diskutera! Vad är era reaktioner på det här, jämfört med det andra? Och snälla, kom inte med något "Det var rätt åt honom", för om du säger något sådant är du faktiskt helt dum i huvudet. Han var där för att hjälpa till att bygga upp infra-strukturen i Irak, inte som en soldat. Jag som trodde Al-Quada hade lagt av.Jag blir jättearg när det händer nåt sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Hur kan man vilja se en film när man skär halsen av någon... Nämen alltså, jag förstår inte motiven i det som hänt den stackars amerikanen. Gjorde de det för att statuera exempel? Isåfall mot vad? USA? Men det ger snarare effekten att fler och fler blir osäkra på vilken sida de står på... USA lär iaf få fler på sin sida, människor som inte vet vad de ska tro när USA torterar fångar som gripits, enligt vad man hört pga någon form av brottslighet, men plötsligt skär några irakier halsen av en oskyldig amerikan. Vilket är egentligen värst? Det är vad som snurrar i mitt huvud just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (Ytterman @ 12/05-2004 16:34:59) jag har sett en annan film där dom skär av en killes huvud.. men det har nog inget med det här att göra för det hände i Ryssland. Det är tydligen väldigt många som har sett den. Vars fick du den ifrån? jag såg den hemma hos min kompis joseph..det var ingen vacker syn.. dom tar fetaste rambo-kniven och pressar ner deni halsen på han, och typ sågar med kniven och säger nått på ryska.. sen blir det svart och det står nån hemsida, och till slut har de sågar av han hela huvet och sliter av det :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 dom säger annars "Allah Akbar" vilket betyder "Gud är stor". och do säger d inte på ryska utan på arabiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Usch vad hämskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.