Bengt Erik Gran Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja har int sett den å tänker int se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 nä gör inte det jag tänkte att se den men jag strunta i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tänker inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 men vi människor har ju utvecklat hat som en del av oss själva och krig... det är ju en del av hat! Plus så har vi även utvecklat en värld där krig är "häftigt" 1. alla krigsspel 2. har inte vi alla lekt "krig" när vi var mindre... vi har krigat eller slagits sen människan kom till jorden... big bang teorin.. ja.. där slogs ju de första grottmäniskorna bibelteorin... kain dödar abel (eller om det var tvärtom)... vi människor är bygda för att kriga (inte för att jag gillar krig men man måste inse att det aldrig blir fred på jorden om inte alla mäniskor utrotas) IMAO!!!Det har ingenting att göra med hur människor är byggda! Det handlar om att folk är stor-sinta, eller trög-sinta(eller våldsamma)... George Bush och George W Bush har inte förstått hur människor tänker och känner(och det har inte du heller)... Vi, eller ska jag säga er är inte byggda för att kriga! Om det är meningen med livet så vill jag inte va i livet! Bush är inte ond.. Bush ä inte maktgalen.. Bush är korkad.. Det är igentligen hand rådgivare som är dumma.. Om man skulle fråga bush vad 48+76 var under ett tal så skulle han bli tyst och gå därifrån.. Och America(Bush & Co) invaderade inte irak på grund av att han är ond, han vill ju bara ha olja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det e ju samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (MetoC7 @ 16/08-2004 12:03:19) men vi människor har ju utvecklat hat som en del av oss själva och krig... det är ju en del av hat! Plus så har vi även utvecklat en värld där krig är "häftigt" 1. alla krigsspel 2. har inte vi alla lekt "krig" när vi var mindre... vi har krigat eller slagits sen människan kom till jorden... big bang teorin.. ja.. där slogs ju de första grottmäniskorna bibelteorin... kain dödar abel (eller om det var tvärtom)... vi människor är bygda för att kriga (inte för att jag gillar krig men man måste inse att det aldrig blir fred på jorden om inte alla mäniskor utrotas) IMAO!!! Det har ingenting att göra med hur människor är byggda! Det handlar om att folk är stor-sinta, eller trög-sinta(eller våldsamma)... George Bush och George W Bush har inte förstått hur människor tänker och känner(och det har inte du heller)... Vi, eller ska jag säga er är inte byggda för att kriga! Om det är meningen med livet så vill jag inte va i livet! Bush är inte ond.. Bush ä inte maktgalen.. Bush är korkad.. Det är igentligen hand rådgivare som är dumma.. Om man skulle fråga bush vad 48+76 var under ett tal så skulle han bli tyst och gå därifrån.. Och America(Bush & Co) invaderade inte irak på grund av att han är ond, han vill ju bara ha olja! ja.. men nu är det ju inte bara familken bush dom är ond! det finns väl en hel del andra människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 just det men vi snackar om irak kriget ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 just det men vi snackar om irak kriget ju ja.. och jag förklarar bara att människor är bygda för att kriga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jo du har en poäng i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (Boiuthh @ 17/08-2004 00:30:43) just det men vi snackar om irak kriget ju ja.. och jag förklarar bara att människor är bygda för att kriga! Apor är byggda för krig (och att ha s*x)... Inte människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag önskar att alla Torterar Bush jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (MetoC7 @ 21/08-2004 22:13:26) (Boiuthh @ 17/08-2004 00:30:43) just det men vi snackar om irak kriget ju ja.. och jag förklarar bara att människor är bygda för att kriga! Apor är byggda för krig (och att ha s*x)... Inte människor! du.. jag tror inte apor krigar så speciellt mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.