Hoppa till innehåll

Uppföjning Till "tortyren"

Ytterman

Rekommendera inlägg

• Svar 114
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men vi människor har ju utvecklat hat som en del av oss själva och krig... det är ju en del av hat! Plus så har vi även utvecklat en värld där krig är "häftigt"

1. alla krigsspel

2. har inte vi alla lekt "krig" när vi var mindre...

vi har krigat eller slagits sen människan kom till jorden...

big bang teorin.. ja.. där slogs ju de första grottmäniskorna

bibelteorin... kain dödar abel (eller om det var tvärtom)...

vi människor är bygda för att kriga

(inte för att jag gillar krig men man måste inse att det aldrig blir fred på jorden om inte alla mäniskor utrotas)

IMAO!!!

Det har ingenting att göra med hur människor är byggda! Det handlar om att folk är stor-sinta, eller trög-sinta(eller våldsamma)... George Bush och George W Bush har inte förstått hur människor tänker och känner(och det har inte du heller)...

Vi, eller ska jag säga er är inte byggda för att kriga! Om det är meningen med livet så vill jag inte va i livet!

Bush är inte ond.. Bush ä inte maktgalen.. Bush är korkad.. Det är igentligen hand rådgivare som är dumma.. Om man skulle fråga bush vad 48+76 var under ett tal så skulle han bli tyst och gå därifrån.. Och America(Bush & Co) invaderade inte irak på grund av att han är ond, han vill ju bara ha olja!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(MetoC7 @ 16/08-2004 12:03:19)

men vi människor har ju utvecklat hat som en del av oss själva och krig... det är ju en del av hat! Plus så har vi även utvecklat en värld där krig är "häftigt"

1. alla krigsspel

2. har inte vi alla lekt "krig" när vi var mindre...

vi har krigat eller slagits sen människan kom till jorden...

big bang teorin.. ja.. där slogs ju de första grottmäniskorna

bibelteorin... kain dödar abel (eller om det var tvärtom)...

vi människor är bygda för att kriga

(inte för att jag gillar krig men man måste inse att det aldrig blir fred på jorden om inte alla mäniskor utrotas)

IMAO!!!

Det har ingenting att göra med hur människor är byggda! Det handlar om att folk är stor-sinta, eller trög-sinta(eller våldsamma)... George Bush och George W Bush har inte förstått hur människor tänker och känner(och det har inte du heller)...

Vi, eller ska jag säga er är inte byggda för att kriga! Om det är meningen med livet så vill jag inte va i livet!

Bush är inte ond.. Bush ä inte maktgalen.. Bush är korkad.. Det är igentligen hand rådgivare som är dumma.. Om man skulle fråga bush vad 48+76 var under ett tal så skulle han bli tyst och gå därifrån.. Och America(Bush & Co) invaderade inte irak på grund av att han är ond, han vill ju bara ha olja!

ja.. men nu är det ju inte bara familken bush dom är ond! det finns väl en hel del andra människor!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(MetoC7 @ 21/08-2004 22:13:26)
(Boiuthh @ 17/08-2004 00:30:43)

just det men vi snackar om irak kriget ju

ja.. och jag förklarar bara att människor är bygda för att kriga!

Apor är byggda för krig (och att ha s*x)... Inte människor!

du.. jag tror inte apor krigar så speciellt mycket..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...