Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Hittade ett najs webbspel häromdan som jag testade och tyckte om: http://www.kongregate.com/games/HeroIntera.../bubble-tanks-2 finns många möjlig vägar för att klara spelet, själv satsade jag på guided missils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det har jag spelat förut, det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det har jag spelat förut, det är kul! Samma här, tycker dock att det borde finnas ännu fler alternativ att välja mellan :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Yay, 2an. Det dåliga med Kongregate är att rutan man spelar i är liten som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.