Turbosteps Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 det finns inga röda lampor i xboxet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Ja, men tekniskt sätt är ju inte det RRoD, eftersom felet inte resulterar i nåt rött. Detta, mina vänner, är hur M$ fixar problem! Varför skulle det inte resultera i röda lampor, förresten? Den har ju gröna lampor, så varför skulle de inte kunna lysa rött? Vad jag minns så läste jag på Gamereactor att Microsoft hade berättat att dom inte hade "byggt in" så den kunde lysa rött. Istället blir det såkallade "Red dot", då man får Red Dot så kommer det upp en varningsmeddelande som säger att konsollen strax kommer stängas av för att fläkten inte fungerar som den ska eller nått sånt, så man iaf har tid att spara. Sen när den slutar vara röd är det OK att starta konsolen. Men fan, RRoD har inget med fläkten att göra D: Jaja, kan inte mer än spekulera över huruvida det egentliga felet (dålig kylpasta m.m) är fixat i denna version. Bryr mig inte så mycket heller, då man rätt enkelt kan fixa det själv. Redigerat 21 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 det finns inga röda lampor i xboxet:Jo det finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 det finns inga röda lampor i xboxet:Jo det finns det. nej inte det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.