Windnoob Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Hej hej, när jag spelade mw2 så helt plötsligt stängde jag av xboxen och nästa dag tände jag den igen, och den lät som någon hade strypt en åsna. Helt hackigt, och repar cd:en. Jag har den liggande. Kan de bero på att 'trayen' stängdes för snabbt nån gång? Xboxen låter konstigt av sig själv med eller utan cd. Kan jag skicka den till Tyskland eller nåt? Kan man reparera? Eller förblir den så :( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Ring support? Skulle inte rekommendera att du försöker fixa själv om det är fel på DVD-läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Ring microsoft suport. Har du garanti kvar så ska det ju inte vara några problem, annars kan det vara svårare att fixa... EDIT: Fruktnystan hann före. Redigerat 19 Juli 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 @fruktnystan_ Ska ringa inom kort. Tänker inte fixa själv den, hehe, men tror ni de fixar problemet? @Rememberme: xboxen är över 3 år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GUNSxNxROSES Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 @fruktnystan_ Ska ringa inom kort. Tänker inte fixa själv den, hehe, men tror ni de fixar problemet? @Rememberme: xboxen är över 3 år gammal Synd då... garantin är 3 år... Men försök att skicka den till microsoft och få det lagat. Annars kan du ju köpa en ny bara. (Vet ej hur mycke det kostar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Aha.. fan också haha. Ska ringa dom imorgon :) tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ThePartyKing Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Aha.. fan också haha. Ska ringa dom imorgon :) tack så mycketvi har samma problem med vårat 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kan ju varit så att skivan inte låg rätt placerad utan vinklad, även om garantin inte är kvar finns det säkert reparation att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Detta hände min polare. Om skivan/läsaren är sned kan skivan repas, han behövde bara slipa sina skivor och så var det klart. Detta är vanligt om man oförsiktigt flyttar lådan med skivan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Kan ju varit så att skivan inte låg rätt placerad utan vinklad, även om garantin inte är kvar finns det säkert reparation att köpa. Låter rimligt som fan. Kan vara det faktist. Vet dock inte vart jag ska reparera, den fortsätter repa skivor... Detta hände min polare. Om skivan/läsaren är sned kan skivan repas, han behövde bara slipa sina skivor och så var det klart. Detta är vanligt om man oförsiktigt flyttar lådan med skivan i.... eller detta också. Ja nåt utav dessa skäl måste ha hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.