Skywalker Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Thunder Dragon @ 15/05-2004 12:21:40) jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! har psp bluetooth? har psp 2 skärmar? har psp en skärm som är touchscreen? är psp hopvikbar så skärmen skyddas från repor? neh.. trodde väl inte de... :P för det första har PSP blue tooth och för det andra tror du inte de kommer göra en snygg sony-designad hållare.Har DS UMD skivor som har mycket längre livslängd? Kan man titta på film på DS? Kan man titta på film och spela spel i widescreen på DS? Kan man lyssna på musik på DS? trodde väl inte de.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Skywalker @ 15/05-2004 16:56:48) (Thunder Dragon @ 15/05-2004 12:21:40) jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! har psp bluetooth? har psp 2 skärmar? har psp en skärm som är touchscreen? är psp hopvikbar så skärmen skyddas från repor? neh.. trodde väl inte de... :P för det första har PSP blue tooth och för det andra tror du inte de kommer göra en snygg sony-designad hållare. Har DS UMD skivor som har mycket längre livslängd? Kan man titta på film på DS? Kan man titta på film och spela spel i widescreen på DS? Kan man lyssna på musik på DS? trodde väl inte de.... :P damnit*tar upp anteckningsblock och antecknar "leta upp mer fakta om psp"* spank you :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Skywalker @ 15/05-2004 16:56:48) (Thunder Dragon @ 15/05-2004 12:21:40) jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! har psp bluetooth? har psp 2 skärmar? har psp en skärm som är touchscreen? är psp hopvikbar så skärmen skyddas från repor? neh.. trodde väl inte de... :P för det första har PSP blue tooth och för det andra tror du inte de kommer göra en snygg sony-designad hållare. Har DS UMD skivor som har mycket längre livslängd? Kan man titta på film på DS? Kan man titta på film och spela spel i widescreen på DS? Kan man lyssna på musik på DS? trodde väl inte de.... :P i skivor kan det bli repor ;P jag hejar på DS! och tänker köpa den och skiter i psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Omega, du har visst inte läst din läxa om UMD. UMD är skivor som ligger i ett hårt plastskal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) (Omega @ 15/05-2004 20:38:54) (Skywalker @ 15/05-2004 16:56:48) (Thunder Dragon @ 15/05-2004 12:21:40) jag tycker den ser plastig ut! heldre en psp! har psp bluetooth? har psp 2 skärmar? har psp en skärm som är touchscreen? är psp hopvikbar så skärmen skyddas från repor? neh.. trodde väl inte de... :P för det första har PSP blue tooth och för det andra tror du inte de kommer göra en snygg sony-designad hållare. Har DS UMD skivor som har mycket längre livslängd? Kan man titta på film på DS? Kan man titta på film och spela spel i widescreen på DS? Kan man lyssna på musik på DS? trodde väl inte de.... :P i skivor kan det bli repor ;P jag hejar på DS! och tänker köpa den och skiter i psp precis.... jag ska köpa ds och psp, och spela på DS och skita i psp ;) Redigerat 15 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 onödig å köpa båda!Vad har nintendo gjort för bra tv-spels konsoll som funkar! HAHA :lol: LOLOLOLOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ojdå... mena skita PÅ psp ;) ;) ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Kom just på, bluetoothen ger ju möjlighet för mer än 4 användare att koppla ihop sina DS, de måste väg ge en helt ny dimension åt pokemon, tänk att kunna ha en riktig pokemon-battle, med 16 pers samtidigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 oj och jag som bara har game boy color ;) jag ska köpa ds istälet för psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 undra hur mycket det komma kosta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Dubbelposta inte! Jag kommer lätt att köpa! Undrar vad nästa pokemonspel kommer att bli då, Pokemon Stadium 2 skulle ju funka om dom gjorde det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 kolla på level7.nu där finns det info om nya metroid spelet som kommer till DS... J*vligt bra grafik alltså.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg