Banish Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Det går att stänga av starta om automatiskt vid systemfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag fick Blue-Screen för att jag hade kopplat in vissa kablar fel i datorn och gjort fel i SETUP. Jag rättade allt och det gick som smort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta? Datorn: * Intel Core i3 M330 @ 2.13 GHz (4 CPUs) * 4096MB ram (3.2GB används bara pga 32-bitars OS) * ATi Mobility Radeon HD5470 * Windows 7 Home Premium 32-bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja, jag har alla drivrutiner. Alla drivrutiner ja, men alla SENASTE drivrutiner? Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta?Jadu, med Windows är ju allt möjligt så det kan säkert stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Har bytt datorn nu. På butiken hade de en väldigt datorkunnig kille från Indien. Han lärde mig väldigt mycket om datorer som jag inte kunde förut, och han sa även att min laptop bara skulle bli segare med 64-bitars OS, även fast jag kan använda mer RAM då. Stämmer detta? Datorn: * Intel Core i3 M330 @ 2.13 GHz (4 CPUs) * 4096MB ram (3.2GB används bara pga 32-bitars OS) * ATi Mobility Radeon HD5470 * Windows 7 Home Premium 32-bit Nej din dator kommer inte bli segare av att du kör 64 bit OS på den. Om något en liten positiv förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Okej. Men är det värt att köpa till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Okej. Men är det värt att köpa till det?Ptja, måste du det? ( ;| ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Okej. Men är det värt att köpa till det? Nja, jag råder dig inte att köpa (då det faktiskt är vad Microsoft vill när OEM tillverkare säljer datorer med 4GB RAM på ett 32 bitars system. Men införskaffa det gärna på en annan väg, du har trots allt redan köpt ett 32 bitars system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jo, men är rädd att få virus. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jo, men är rädd att få virus. :PNu spårar det ut ifall jag fortsätter, skicka ett PM istället ifall du känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Okej. Men är det värt att köpa till det? Nej. Lär inte bli märk bart snabbare. Oj, sry för bump. Glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.