Gäst JespOL Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 När jag filmar spel som cs 1.6 så går fpsen ner och det laggar fruktansvärt men sen helt plötsligt i 2 sek så går den upp i 60 fps och det blir smooth sen i 30 sek så laggar det sönder. Jag har 4 gb ram och intel T4400 och det laggar sönder på alla spel med fraps :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Prova "Half-Size" här: http://www.filemb.net/blog/wp-content/uploads/2007/09/fraps.gif Redigerat 20 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Prova "Half-Size" här: http://www.filemb.net/blog/wp-content/uploads/2007/09/fraps.gif Alla har inte samma fraps. Knappen kanske ligger på annat ställe. Men leta så hittaru :'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Den versionen jag fick screenshotet från är tydligen från 2005 och jag har en ganska ny version på min andra hårdisk som jag inte kan kolla på nu och det ser ungefär samma ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Den versionen jag fick screenshotet från är tydligen från 2005 och jag har en ganska ny version på min andra hårdisk som jag inte kan kolla på nu och det ser ungefär samma ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ja, en Half-Size knapp där nere till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ser det, men nu gick vi lite Off topic, det är honom vi skulle hjälpa :P Iallafall höj FPSen på Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Kör half-size, gjorde så jag fick runt 20-30 mer fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.