sSciliO Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 För er som vet och inte vet så kommer Dragon Age 2 släppas nästa år och det blev annonserat för c.a en månad sen. (Kanske 2-3 veckor kanske men vem bryr sig.) Jag är ganska speciellt ny här och sökte runt men hittade inte en tråd om detta och skapade min egen. Så jag skulle vilja fråga vad folk har för förväntingar på spelet av dom som ska köpa eller kanske köpa spelet. Jag själv dör nästan för att få veta mer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 att man iaf ska kunna spela co op via nätverket, Lan alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 att man iaf ska kunna spela co op via nätverket, Lan alltså Och varför skulle man kunna det? Ettan var endast för en spelare, så jag ser inte varför tvåan skulle vara annorlunda. Förväntar mig ett uppdaterat stridssystem (har aldrig gillat KotOR-stilen), bättre item storage-möjligheter, och att mages inte ska vara så jävla OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag hoppas att vi aldrig behöver gå ner i Deep Roads igen. (A Paragon of Her Kind D:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag hoppas att vi aldrig behöver gå ner i Deep Roads igen. (A Paragon of Her Kind D:) I hear you. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.