WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det finns ingen åldersgräns, men det är självklart lättare för en som är 17 än en som är 12. Jag har för mig att den med minst fuskarank som blivit moderator var rank #4 eller #5. Att fråga om att bli moderator sänker bara chansen att man blir det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Du är 13 år? Man måste vara 16-17+?Tror de yngsta har varit 15 om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Aa exakt så WASD vet ett tiotal medlemmar som har arbetslust.... Jag har inget att göra på dagarna så jag kan lika gärna hjälpa till.... (kanske är för ny) Det är inte så att du kan fråga om du vill bli moderator. Du är 13 år? Man måste vara 16-17+? nej "Det är också ett plus om du är över 15 och har tidigare erfarenhet, men inget som krävs för att ansöka." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Nej jag tror inte det finns någon gräns det finns troligen en Mogen gräns att man ska vara mogen nog att vara admin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Du är 13 år? Man måste vara 16-17+?Tror de yngsta har varit 15 om jag minns rätt. Aha, för jag tycker det är lite fel med en 13 åring som en mod på ett forum som är rätt känt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 En 13åring kan fortfarande vara mogen, det beror på vem det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 En 13åring kan fortfarande vara mogen, det beror på vem det är.Någon som sitter och gör läxorna istället för att stirra på datorskärmen hela kvällen? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja det finns rätt många 13- på fuska.se som är mogna nog att bli moderator..... Men det är bara + att vara 15+ och ha 5-6# Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja det finns rätt många 13- på fuska.se som är mogna nog att bli moderator.....Trodde jag kände till alla aktiva medlemmar på fuska.. känns som att jag har missat "rätt många 13-" nu då.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja det finns rätt många 13- på fuska.se som är mogna nog att bli moderator.....Trodde jag kände till alla aktiva medlemmar på fuska.. känns som att jag har missat "rätt många 13-" nu då.. :( jaa men asso det finns sånna som är aktiva men inte skriver så mycket och som inte är känd..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja det finns rätt många 13- på fuska.se som är mogna nog att bli moderator..... Men det är bara + att vara 15+ och ha 5-6# Jag tycker ingen 13- här som är mogen att bli mod. Men 2FJSK sa att ha tidigare erfarenhet som mod, helst 15+ och det är väl Admin som frågar om de vill vara mod eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja det finns rätt många 13- på fuska.se som är mogna nog att bli moderator..... Men det är bara + att vara 15+ och ha 5-6# Jag tycker ingen 13- här som är mogen att bli mod. Men 2FJSK sa att ha tidigare erfarenhet som mod, helst 15+ och det är väl Admin som frågar om de vill vara mod eller? aa det är admin som frågar om MOD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg