5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var Xade som gjorde tråden men antar att det är admin som söker efter moderatorer och sånt, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var Xade som gjorde tråden men antar att det är admin som söker efter moderatorer och sånt, ja. va Xade som gjorde vilken tråd? hänger inte med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var visst tal om skribenter och inte moderatorer där, men jag tror det är ändå liknande.. http://www.fuska.se/forum/Fuskase_Soeker_S...er-t127196.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var visst tal om skribenter och inte moderatorer där, men jag tror det är ändå liknande.. http://www.fuska.se/forum/Fuskase_Soeker_S...er-t127196.html 5 månader sen och inget har hänt. Jag väntar verkligen på sommaruppdateringen admin pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det var visst tal om skribenter och inte moderatorer där, men jag tror det är ändå liknande.. http://www.fuska.se/forum/Fuskase_Soeker_S...er-t127196.html 5 månader sen och inget har hänt. Jag väntar verkligen på sommaruppdateringen admin pratar om. aa den har nog ganska stora förväntningar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det är antagligen då det avslöjas, om det nu kommer nya skribenter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Vi har alltid haft för stora förväntningar på fuska.se's crew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Vi har alltid haft för stora förväntningar på fuska.se's crew. Aa jag tror det är för stora förväntningar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Aa exakt så WASD vet ett tiotal medlemmar som har arbetslust.... Jag har inget att göra på dagarna så jag kan lika gärna hjälpa till.... (kanske är för ny) Det är inte så att du kan fråga om du vill bli moderator. Du är 13 år? Man måste vara 16-17+? Antar att admin går efter hur "mogen" man är, inte ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Aa exakt så WASD vet ett tiotal medlemmar som har arbetslust.... Jag har inget att göra på dagarna så jag kan lika gärna hjälpa till.... (kanske är för ny) Det är inte så att du kan fråga om du vill bli moderator. Du är 13 år? Man måste vara 16-17+? Antar att admin går efter hur "mogen" man är, inte ålder. Skulle iallafall jag ha gjort. Ålder spelar inte någon roll enligt mej bara man har erfarenhet och är mogen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 ...dock så är ju äldre personer oftast mer erfarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 ...dock så är ju äldre personer oftast mer erfarna. javisst är dom det men dom nya lär sig väldigt snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg