zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 ...dock så är ju äldre personer oftast mer erfarna. javisst är dom det men dom nya lär sig väldigt snabbt! Inte i alla fall, och jag tror han syftar på äldre som i ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 ...dock så är ju äldre personer oftast mer erfarna. javisst är dom det men dom nya lär sig väldigt snabbt! Inte i alla fall, och jag tror han syftar på äldre som i ålder. Mm jag är 13 och känner mej Mogen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Du kanske gör det, men det finns andra som inte tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Du kanske gör det, men det finns andra som inte tycker det. Som vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag.jaha..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Hela den här tråden känns som en chatt, vilket det inte ska vara. Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg