asabrasa Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 hej alla fuskare jag letar efter ett strategi spel som Caesar 3 men med bättre grafik. uppskattar tips och spelet får gärna utspela sig i olika tidsåldrar. detta kanske är en omöjlig förfrågan men jag uppskattar alla tips jag får mvh asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Age of Emipres serien ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 The settlers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Caesar 4, Stronghold och settlers är väl de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Age of Emipres serien ?Kan också rekommendera AoE, för trådskaparen passar nog AoE III bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Anno 1404? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Anno 1404?Har inte spelat det på PC, men har det på iPoden, kan rekommendera detta starkt också. Ett spel man snabbt lär sig som blir mer och mer utav en utmaning för varje litet steg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.