Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Ställen där det finns gratis wifi, inte så ovanligt att hitta i stan. Om du bor i göteborg har Max hamburgare på Ullevi gratis wifi, kan inte komma på några fler just nu.Jag har faktiskt sett skyltar på autobahn där det står "WiFi connection".Men visst, dra sig ner till tyskland för att få gratis internet är lite onödigt :) Redigerat 22 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Finns i princip wifi hotspots överallt i större städer (syftar på Stockholm) finns också en app som listar relativt många ställen som finns att hämta gratis på App Store. Annars kan du köpa en router som delar ut Internet från ett 3G modem. Förresten, jag har en iPhone och jag skulle aldrig kunna föreställa mig den utan Internet, om du inte ska surfa på den kan du lika gärna köpa en iPod Touch och någon gammal Nokia för 300 spänn. En iPhone utan internet är bara slöseri med pengar.. Redigerat 22 Juli 2010 av Xagez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Kan man köpa till ett internet abonnemang till sin iphone? Dvs om jag köper en olåst iphone från internet kan jag köpa från t.ex halebop ett abonnemang på typ 150:-/mån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ja, men då är det nog bättre om du tar allt på abonnemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Såg att Tele2 ska böra sälja iPhone 4, och jag är Tele2 kund. Så jag köper nog en därifrån med abonnemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Finns något som kallas "fri surf" inom iPhone världen som kostar typ 149:- och uppåt beroende på abonnent då kan du surfa var som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Finns något som kallas "fri surf" inom iPhone världen som kostar typ 149:- och uppåt beroende på abonnent då kan du surfa var som helst. Vart kan man skaffa ''fri surf''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Kolla med din abbonent. Telia, Telenor, Tele2 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Comviq har fri-surf och är bäst enligt mig! ;) Gratis interent kan fixas, men det får jag icke ta upp här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.