WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) uppdaterade mitt förra inlägg. Small som du har är 3-5mbit Redigerat 23 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Och det är väl 3 mbit eftersom det är sällan att få högre som du säger? Jag vill helst inte få mindre eftersom jag vill veta om ComHem luras. Edit: Då ska jag nog köpa Large, för den har också 99 kr kampanjpris i 2 månader. Redigerat 23 Juli 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jag vet inte hur mycket de luras. Den kommer ligga runt 12-17 vanligtvis gissar jag på. Men de är bara 20kr mer än 7-10 samt billigare 2 första månaderna så jag skulle tatt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Bra, känner mig säker när jag gör de WASD gör :) Men det fortfarande så vet man inte hur mycket det luras. Och du vet inte särskilt mycket heller om min dator. Annars kanske du klura ut, eller? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Din dator avgör knappt hur snabbt internet går. Ett vanligt nätverkskort klarar 100mbit, så länge du inte är uppe i de hastigheterna avgör datorn nästan ingenting om hur snabbt internet går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jaha, för den klarar 100 mbit/s ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Vad är utorrent? Det är en program som du använder för att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Har inte läst hela tråden, läste bara till att du har bredband small. Om du har haft comhem i 12 månader (dvs att det gått ut) så kan du maila comhem här med formuläret längst ner. Personuppgifterna ska vara till den som står för bredbandet (din mamma eller pappa) så du inte skriver in dina. Du kan kolla om du har några månader kvar på bredbandet via "Mina sidor". I mailet ska du skriva något med att du har Small 2 mbit just nu, du vill ha 5 mbit och skriv klart och tydligt att du vill betala det du betalar nu det vill säga 199 kronor. Gjorde det här själv igår och fick det snabbare internet idag. Redigerat 23 Juli 2010 av Xagez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Har inte läst hela tråden, läste bara till att du har bredband small. Om du har haft comhem i 12 månader (dvs att det gått ut) så kan du maila comhem här med formuläret längst ner. Personuppgifterna ska vara till den som står för bredbandet (din mamma eller pappa) så du inte skriver in dina. Du kan kolla om du har några månader kvar på bredbandet via "Mina sidor". I mailet ska du skriva något med att du har Small 2 mbit just nu, du vill ha 5 mbit och skriv klart och tydligt att du vill betala det du betalar nu det vill säga 199 kronor. Gjorde det här själv igår och fick det snabbare internet idag. Jag bryr mig inte om det dära. Men jag orkar inte maila att jag ska ha 5 mbit, ska nog köpa Large. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.