Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 ja men vad heter filmen dom delarna kommer ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 vet inte men det är 2 filmer... den med ön heter kanske The game är från 1994 tror jag. den första är skit gammal och dålig kvalite men kanske the labyrint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Se den eller dö är det barn som dör i den filmen också och från vilken halloween film kommer dom delarna ifrån ettan eller tvåan Halloween? Wut, det där är IT. Och ja barn dör (uppätna B) ) får man se när dom dör också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Se den eller dö är det barn som dör i den filmen också och från vilken halloween film kommer dom delarna ifrån ettan eller tvåan Halloween? Wut, det där är IT. Och ja barn dör (uppätna B) ) får man se när dom dör också Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag vill veta fortsättningen kan nån länka till den Om ni vill ha en äcklig film ska ni se The human centipede "Den mänskliga tusenfotingen". En film där en galen kirurg tar tarmar på en person och sätter ihop dom med 2 andra personer. Till slut ser det ut såhär : http://www.google.se/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1 är det en spyfärdig film eller och vad är så annorlunda med hur jag skriver Snälla, snälla fable1, kan du göra frågetecken lite oftare? Jag stör mig väldigt mycket på det. :( angående alla quote's: ville bara visa hur ofta du skiter i " ? " (finns måååånga fler) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Se den eller dö är det barn som dör i den filmen också och från vilken halloween film kommer dom delarna ifrån ettan eller tvåan Halloween? Wut, det där är IT. Och ja barn dör (uppätna B) ) får man se när dom dör också Nej, men om du vill ha en äcklig film att se så kan du gå in på http://www.bloody-disgusting.com/.Där är det massa filmtips har jag för mig. Redigerat 22 Juli 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Se den eller dö är det barn som dör i den filmen också och från vilken halloween film kommer dom delarna ifrån ettan eller tvåan Halloween? Wut, det där är IT. Och ja barn dör (uppätna B) ) får man se när dom dör också Nej, men om du vill ha en äcklig film att se så kan du gå in på http://www.bloody-disgusting.com/.Där är det massa filmtips har jag för mig. cool sida nån som vet om det går att få tag på en sån där tröja som en hade som var lite på sidan jag bara älskar kläder med dödskallar på och den hade till och med lite blod runt om så snygg det går på den sidan men mina föräldrar litar inte på engelska sidor Redigerat 22 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Se den eller dö är det barn som dör i den filmen också och från vilken halloween film kommer dom delarna ifrån ettan eller tvåan Halloween? Wut, det där är IT. Och ja barn dör (uppätna B) ) får man se när dom dör också Nej, men om du vill ha en äcklig film att se så kan du gå in på http://www.bloody-disgusting.com/. Där är det massa filmtips har jag för mig. cool sida nån som vet om det går att få tag på en sån där tröja som en hade som var lite på sidan jag bara älskar kläder med dödskallar på och den hade till och med lite blod runt om så snygg det går på den sidan men mina föräldrar litar inte på engelska sidor Bloody-disgusting är en ganska känd sida, och den har funnits rätt så länge.Dom kommer med nyheter ganska ofta, så jag tror den sidan är säker att köpa ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 ok ganska häftigt att ha en sån i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 FIlmen som Hivee har visat youtube-klippp från heter "It". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 den filmen såg skit häftig ut jag måste skaffa den finns det fler filmer om den eller bara en etta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Tror att det bara finns en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.