Poesi Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Stämmer, din tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 "Dom sa att jag aldrig skulle skriva den här boken... Men dom kan dra åt helvete - för här är den. Nu måste jag bara komma ihåg nåt... Helvete. Jag minns ingenting. Förutom det här då..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 "Dom sa att jag aldrig skulle skriva den här boken... Men dom kan dra åt helvete - för här är den. Nu måste jag bara komma ihåg nåt... Helvete. Jag minns ingenting. Förutom det här då..."Kan det vara blodsbröder eller den femte mannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Kan det vara blodsbröder eller den femte mannen?Nepp. Ska jag ge en ledtråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Nepp. Ska jag ge en ledtråd?Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 SjälvklartOkej. Det är en självbiografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 (redigerat) I am Ozzy? Skriven av Ozzy Osbourne och Chris Ayres, förstås. Redigerat 9 April 2011 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 (redigerat) Okej. Det är en självbiografi.kan det vara boken Jag är ozzy som handlar om ozzy osborne? Redigerat 9 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 (redigerat) Juicelol, din tur! :) Redigerat 9 April 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Kör vidare på nästan samma tema: This is a documentary about the band I'm in: *************. It covers the duration of a five-week American tour in november and December of 1972. It was written as it happened, on planes, buses, in cars, hotels, dressing rooms - anywhere I could put pen to paper. Sometimes I was tired, sometimes drunk, sometimes corny high and sometimes very down. For those of you who would like to hear lurid tales of orgies and the like, forget it. They did it all, rather sadly, in the film Groupie. I'm not about to reveal things that can happen to anyone, anywhere. Anyway - I'm a happily married man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Kör vidare på nästan samma tema: This is a documentary about the band I'm in: *************.It covers the duration of a five-week American tour in november and December of 1972. It was written as it happened, on planes, buses, in cars, hotels, dressing rooms - anywhere I could put pen to paper. Sometimes I was tired, sometimes drunk, sometimes corny high and sometimes very down. For those of you who would like to hear lurid tales of orgies and the like, forget it. They did it all, rather sadly, in the film Groupie. I'm not about to reveal things that can happen to anyone, anywhere. Anyway - I'm a happily married man!måste vara en självbiografi om Ian Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Ian Hunter har skrivit boken ja. Jag vill ha bokens titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.