Vitdom Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Jag köpte ett G19-tangentbord förut, men det var något konstigt fel på det, så jag använder nu G15II istället. :/ Felet vara att tangentbordet registrerade tangenttryckningarna konstigt om man tryckte på t.ex. W-knappen snabbt. För att skapa skript, öppna Logitech G-series Key Profiler, tryck på Redigera, och välj Skriptredigeringsprogram. Där kan du klistra in dina skript. Ska du köra dem så tilldela bara en G-knapp till skriptet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Vad är det för språk G19 kör? Nån som vet? Eget utvecklat eller ngt som javascript? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Vad är det för språk G19 kör? Nån som vet? Eget utvecklat eller ngt som javascript? verkar vara java script Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Jag har för mig att det är lua. Jag har laddat ner en G15 API till Java som jag ska prova så fort jag får låna tangentbordet av min brorsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Det är Lua 5.1. Annars så finns det faktiskt hjälpdokument i programmet så att man inte behöver söka runt på internet. http://img801.imageshack.us/img801/8446/g19skripthjalp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.