WASD Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Jag har en gammal mp3-spelare med 5 knappar och ungefär 128x128 färgskärm ser det ut som. Jag undrar om man kan programmera ett eget OS till den eller nåt sånt och hur svårt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 (redigerat) 1. Hitta något designschema/kommunikationsschema/kopplingsschema/systemdokumentation för enheten. Man kan inte programmera något utan att vet hur enheten fungerar, Aldrig. Redigerat 24 Juli 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 5 knappar och 128x128? Låter som en iPod. Har för mig att dom var enkla att knäcka. (folk som har installerat linux o skit på dom) Exempel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 5 knappar och 128x128? Låter som en iPod. Har för mig att dom var enkla att knäcka. (folk som har installerat linux o skit på dom) Exempel: Gammal mp3 spelare sa han.Tvivlar på att det är en iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 5 knappar och 128x128? Låter som en iPod. Har för mig att dom var enkla att knäcka. (folk som har installerat linux o skit på dom) Exempel: Gammal mp3 spelare sa han.Tvivlar på att det är en iPod. iPod har väl funnits från typ 2003 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 (redigerat) Ingen ipod. http://www.denver-electronics.com/pages/we...ubMenuguid=5390 Men jag tror jag strutar i detta. Vitdom förklarade för mig att det inte går. Men eftersom folk lyckats göra det på ipod så går det väl på nåt sätt. Redigerat 24 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.