kattus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Hej, måste byta lösenord eftersom jag inte kan komma in på steams hemsida för att i mitt lösenord har jag ett "ä" ... Har försökt allt möjligt men den bara säger "Felaktig inloggning" . Har kontrollerat allting (det funkar utmärkt i steams client). Så vad ska jag göra? Ska jag slänga iväg ett mail till Steam och fråga eller vafasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Kommer du in på Steam så kan du ändra via "Vänner" uppe i menyn. Annars testar du att logga in på deras hemsida, men det gick tydligen inte? Mejla Steam och berätta för dom vad felet är då, och bevis att det verkligen är du som äger Steam-Kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 ta kort på ditt fodral. och skriv upp serienumret också som "förtydligande". Skriv ditt användarnamn och epost. och skriv vad som är problemet. Så kommer det säkert lösa sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 ta kort på ditt fodral. och skriv upp serienumret också som "förtydligande". Skriv ditt användarnamn och epost. och skriv vad som är problemet. Så kommer det säkert lösa sig :)Wtf ? Maila Steams support, har man ingen "SQ" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Öppna Steam, tryck på Steam, välj Settings. Kolla bilden. http://img293.imageshack.us/img293/1683/steampwd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Öppna Steam, tryck på Steam, välj Settings. Kolla bilden. http://img293.imageshack.us/img293/1683/steampwd.png han kom ju inte in på sitt acc <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) han kom ju inte in på sitt acc <_< Hej, måste byta lösenord eftersom jag inte kan komma in på steams hemsida för att i mitt lösenord har jag ett "ä" ...Har försökt allt möjligt men den bara säger "Felaktig inloggning" . Har kontrollerat allting (det funkar utmärkt i steams client). Så vad ska jag göra? Ska jag slänga iväg ett mail till Steam och fråga eller vafasen? Redigerat 25 Juli 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Hej, måste byta lösenord eftersom jag inte kan komma in på steams hemsida för att i mitt lösenord har jag ett "ä" ... Har försökt allt möjligt men den bara säger "Felaktig inloggning" . Har kontrollerat allting (det funkar utmärkt i steams client). Så vad ska jag göra? Ska jag slänga iväg ett mail till Steam och fråga eller vafasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Hej, måste byta lösenord eftersom jag inte kan komma in på steams hemsida för att i mitt lösenord har jag ett "ä" ... Har försökt allt möjligt men den bara säger "Felaktig inloggning" . Har kontrollerat allting (det funkar utmärkt i steams client). Så vad ska jag göra? Ska jag slänga iväg ett mail till Steam och fråga eller vafasen? Läs innan, han skrev att han inte kom in på hemsidan. :_ Redigerat 25 Juli 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Hej, måste byta lösenord eftersom jag inte kan komma in på steams hemsida för att i mitt lösenord har jag ett "ä" ... Har försökt allt möjligt men den bara säger "Felaktig inloggning" . Har kontrollerat allting (det funkar utmärkt i steams client). Så vad ska jag göra? Ska jag slänga iväg ett mail till Steam och fråga eller vafasen? http://img293.imageshack.us/img293/1683/steampwd.png= Steam Client Inte hemsida. Snälla läs innan du uttalar dig.. Redigerat 25 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Okej. Men ska försöka hjälpa han i msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Öppna Steam, tryck på Steam, välj Settings. Kolla bilden. http://img293.imageshack.us/img293/1683/steampwd.png Tack, kommer nu in på steams hemsida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.