Hoppa till innehåll

Dual Wealding 2 Handed


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

pratade just med en dk som frågade mig varför jag inte dual wealdade 2 st 2 hads vapen.

 

jag är på lvl 59 så jag trodde först att han blandade ihop 49 med 59 eller något.

 

nåja till frågan han nämnde att det går att använda 2 st tvålhands vapen på lvl 36.

 

går det?

 

mvh asabrasa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pratade just med en dk som frågade mig varför jag inte dual wealdade 2 st 2 hads vapen.

 

jag är på lvl 59 så jag trodde först att han blandade ihop 49 med 59 eller något.

 

nåja till frågan han nämnde att det går att använda 2 st tvålhands vapen på lvl 36.

 

går det?

 

mvh asabrasa

they see me trollin', they hatin'.

 

ont: om du är seriös, det går inte förän du är lvl 60 och har speccat i fury.(titans grip)

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var det jag trodde blev bara fundersam pga av vad han sa. Ber om ursäkt för min värdelösa grammatik har alltid haft problem med den.

Ett tips är att inte lyssna på en DK ;) Om det inte är någon raidledare eller något på 80 i någon seriös raid. ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var det jag trodde blev bara fundersam pga av vad han sa. Ber om ursäkt för min värdelösa grammatik har alltid haft problem med den.

Ett tips är att inte lyssna på en DK ;) Om det inte är någon raidledare eller något på 80 i någon seriös raid. ;P

 

Som f.d 'noob dk' håller jag med om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Cataclysm kommer du kunna specca ''Titans-grip'' i lvl 10.

Fel, du får dual wield som fury (Bara fury) i level 10 i Cataclysm.

 

^

 

Dom ska ju göra så att fury warriors kan använda både 1h och 2h i dual wield efter vad dom själva tycker. Det kommer alltså inte vara värdelöst att springa runt med två enhandade vapen som fury warrior.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...