swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Sälj jultidningar vid jul, sälj blommor, sälj... dig Redigerat 25 Juli 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden Va i he*vette! Thats alot of money, dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månadenDin familj råkar inte vara rik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.Jag skulle betala nån för att hämta min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.Jag skulle betala nån för att hämta min post. Vad får jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 25€ per månad, du får ta färjan varje dag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 (redigerat) Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden är det mkt? Redigerat 25 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden är det mkt? Nej, det är ganska normalt imo.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden är det mkt? Ja, det är mycket, men vad vet jag, jag får barnbidraget till mitt personliga konto utan att göra nåt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månadenSjälv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.