Gäst Dreamhacker Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månadenSjälv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Att göra hushållsarbete är självklart. Inte ska man få pengar för det, tycker jag. Lär dig, unge man. Redigerat 26 Juli 2010 av Filosofen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar. Då sparar man. Hitta nån grej i halvtaskigt skick, fixa till, sälj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Bilar t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.