kattus Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Hallå där, köp inte blåbär för dom kan ni plocka i skogen... Tänkte skaffa en liten resetknapp med ganska lång kabel som jag tänkt sträcka ut ur datorn och tejpa fast på bordet för en enklare omstart. Behöver ni mera info? Säg det i så fall :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Din lata jävel. Du kan ju ta resetknappen du har i chassit och pilla ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Men den sitter fast i nån skitgrej, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Men den sitter fast i nån skitgrej, det går inte.Då tar du loss skitgrejen också? Du får gärna ta en bild så vi ser vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Men den sitter fast i nån skitgrej, det går inte.Då tar du loss skitgrejen också? Du får gärna ta en bild så vi ser vad du menar. Orkar inte öppna upp hela framdelen, det är jobbigt... Den sitter inklämd i allt jocks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Men den sitter fast i nån skitgrej, det går inte. Då tar du loss skitgrejen också? Du får gärna ta en bild så vi ser vad du menar. Orkar inte öppna upp hela framdelen, det är jobbigt... Den sitter inklämd i allt jocks... Hur svårt kan det vara?Bättre det än att köpa en till :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Köp en återfjädrande tryckknapp av valfritt slag (ex. http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,P...?artnr=22-1304), samt en tvåledad kabel av valfri längd, det är allt du behöver för att göra en egen. En ledare till varje pol på knappen, sedan kopplar du ledarna till moderkortets två stift för reset-knappen. Någon färdig resetknapp med såpass lång sladd tror jag inte att du kommer att hitta. Redigerat 26 Juli 2010 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Köp en återfjädrande tryckknapp av valfritt slag (ex. http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,P...?artnr=22-1304), samt en tvåledad kabel av valfri längd, det är allt du behöver för att göra en egen. En ledare till varje pol på knappen, sedan kopplar du ledarna till moderkortets två stift för reset-knappen. Någon färdig resetknapp med såpass lång sladd tror jag inte att du kommer att hitta. jag funderade presis på att göra så jag med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Oho! Ett måste clake imorn då eller biltema! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Gör en setup med lego. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.