Gäst Dreamhacker Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Tjenare. Undrar varför andra är så bra inom datorer? Lägga ihop ett packet osv... Vill gärna lära mig pl¨åcka ihop ett packet själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 De har velat lära sig, och lärt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Intresse, tid, och vilja. Mer allmänbildad blir man om man diskuterar med andra likasinnade, och inte bara lär sig på sin egna linje. Vilja hålla sig uppdaterad på vad som gäller i nuläget osv. Redigerat 26 Juli 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Tjenare. Undrar varför andra är så bra inom datorer? Lägga ihop ett packet osv... Vill gärna lära mig pl¨åcka ihop ett packet själv :P Inte så väldigt smart fråga. Du kan lära dig vad du vill bara du ägnar tid åt det. Vissa behöver ägna mycket tid och andra lär sig snabbt. Att lägga ihop en dator kan du lära dig, du vill ju lära dig så det kommer att bli betydligt lättare än om du inte hade velat lära dig. Du kan fråga någon med mycket erfarenhet på forumet om de kan hjälpa dig/ge tips eller så kollar du på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Då jag tycker hårdvara är intressant, så har jag läst om det osv. Sedan lär man sig mycket om att kolla på andra som plockar ihop packet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jag har väl lärt mig under tiden jag använt en dator :P Fast sen i hårdvaru delen googlar jag och lär mig av andra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.