5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Jag undrar om det är tekniskt möjligt, att någon moderator/admin fixar en särskrivning i SNK? Eller om jag behöver betala dessa 500fm för en liten ändring :( Välkommen till vårat hörn av Fuska. Detta grupp forum handlar om sex och allt liknande. Ha det så trevligt! http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=529 edit - vet inte varför jag fick anmälningen, men jag frågar både. Om det går att ändra och ni är villiga så ändra gärna :D Redigerat 27 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Vad jag vet så kan vi inte ändra det. Du får helt enkelt vända dig till admin, men han är borta tills på fredag. Eller så får du betala FuskaMynt igen för att ändra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 enligt admin kan ingen ändra forum-namn etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jag blir riktigt förvånad om inte admin kan göra det, men man får hoppas att han är på gott humör och kan ändra denna lilla miss ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.